Прелистувањето на ИБиз како нерегистриран корисник е ограничено на неколку форуми.
Избегнете го ова ограничување со бесплатна регистрација..

Fiverr заработка - генерална дискусија

Дискусија во форумот 'Различни методи на заработка' започната од Аце, 26 Октомври 2011.

  1. Костур

    Костур Активен член

    Зачленет:
    11 Септември 2012
    Мислења:
    248
    Допаѓања:
    77
    И јас баш за тоа не продолжив со визардот, инаку ме однесе на пајонер.
     
  2. AleksandarJ

    AleksandarJ Активен член

    Зачленет:
    18 Април 2014
    Мислења:
    263
    Допаѓања:
    97
    Професија:
    Article writer
    Помош. Имам клиент упорно ми го враќа сработеното на модифицирање иако три пати му менував до сега. Не ме интересира веќе дали ќе ми даде негативен коментар само сакам да го тргнам да не го гледам (не сакам cancel да направам затоа што е добро сработено). што да правам?
     
  3. bazhee

    bazhee Активен член

    Зачленет:
    11 Ноември 2013
    Мислења:
    119
    Допаѓања:
    31
    Не си го ризикувај рејтингот заради една нарачка, најдобра солуција ти е Mutual Cancellation.. Ако можеш контактирај некој од Support прво дека имаш проблем со купувачот меѓутоа како и во продавниците така и на Fiverr знај дека премногу им даваат да се лигават на купувачите.. Јас би играл со првата опција, ама сепак твое си е
     
  4. Bontino

    Bontino Член

    Зачленет:
    9 Јануари 2013
    Мислења:
    46
    Допаѓања:
    1
    Вработен во фирма и земам минимална плата. До колку пари месечно нетреба да пријавувам дополнителен приход од интернет?
     
  5. Goranski

    Goranski Истакнат член

    Зачленет:
    2 Април 2013
    Мислења:
    961
    Допаѓања:
    652
    прашај некој сметководител, ја да сам тој со минималната плата, не би пријавувал данок....
     
  6. AleksandarJ

    AleksandarJ Активен член

    Зачленет:
    18 Април 2014
    Мислења:
    263
    Допаѓања:
    97
    Професија:
    Article writer
    Принципи:) И сега он цело време стиска CANCEL ја цело време стискам DECLINE:) Сега ќе им пишам на Fiverr.
     
  7. Костур

    Костур Активен член

    Зачленет:
    11 Септември 2012
    Мислења:
    248
    Допаѓања:
    77
    Мене еден ме удави така и на крај ми даде негативен. Пишав дека е потплатен да дава негативни коментари и ми го избриша лошиот фидбек.
    Фивер нејќеше да ми го избрише а јасно пишуваше, ми кажа ако не со овој акаунт со друг ќе ти дадам негативен. На крај поминав без негативен.
     
    На AleksandarJ му/ѝ се допаѓа ова.
  8. Bontino

    Bontino Член

    Зачленет:
    9 Јануари 2013
    Мислења:
    46
    Допаѓања:
    1
    Фала на одговоро
    --- Надополнето, 23 Октомври 2015, Дата на објавување: 23 Октомври 2015 ---
    И уште едно прашање подобро е парите да се вада преку пајпал или фивер пајонер картичка
     
  9. Goranski

    Goranski Истакнат член

    Зачленет:
    2 Април 2013
    Мислења:
    961
    Допаѓања:
    652
    Payoneer! секогаш..
     
    На КиреКире му/ѝ се допаѓа ова.
  10. КиреКире

    КиреКире Нов член

    Зачленет:
    26 Јануари 2015
    Мислења:
    7
    Допаѓања:
    2
    Добра одлука што си го тргнал. Амазон тужеше 1100 sellers на Фајвер .. ова е за тие што не знаат... за тие што знаат извенете:

    http://www.geekwire.com/2015/after-...-1000-fiverr-users-over-fake-product-reviews/ (на крај на документот ги има и јузерите, доколку уште имате профил на Фајвер, тогаш ве нема на листата, бидејќи сите што беа на листата им ги банираа профилите)

    http://forum.fiverr.com/discussion/amazon-sues-1114-fiverr-sellers/ - дискусија на форумот на фајвер
    --- Надополнето, 27 Октомври 2015, Дата на објавување: 27 Октомври 2015 ---
    Јас би направил Mutual Cancellation > Reason: Buyer Ordered by Mistake
     
    На AleksandarJ му/ѝ се допаѓа ова.
  11. AleksandarJ

    AleksandarJ Активен член

    Зачленет:
    18 Април 2014
    Мислења:
    263
    Допаѓања:
    97
    Професија:
    Article writer
    Не направив cancel ама од фајвер ми направија. Значи теоретски доволно е купувачот да рече дека не е задоволен и ќе ти направат cancel. какво срање. Многу се изнервирав. Од сега ќе си договорам преку мејл иако никогаш не сум ги заебал фајвер. После 1000+ позитивни рвијуа не ме ни прашуваат туку веднаш во корист на купувачот "пресудуваат".
     
    На Костур му/ѝ се допаѓа ова.
  12. Костур

    Костур Активен член

    Зачленет:
    11 Септември 2012
    Мислења:
    248
    Допаѓања:
    77
    Во последно време фивер почнува да станува многу чуден изгледа земаа доста пари и сега прават што сакаат на штета на продавачите.
     
    На AleksandarJ му/ѝ се допаѓа ова.
  13. AleksandarJ

    AleksandarJ Активен член

    Зачленет:
    18 Април 2014
    Мислења:
    263
    Допаѓања:
    97
    Професија:
    Article writer
    Не знам. За некои работи е супер ама оваа опција им е катастрофа. Треба да пазат барем кога се работи за етаблирани продавачи ама ај. Последниве два месеца ми се зголеми ептен обемот на работа па не можам до толку да се жалам. Како да дозираат на колку луѓе им го поакажуваат твојот гиг според тоа колку сработуваш и со која брзина:)
     
  14. КиреКире

    КиреКире Нов член

    Зачленет:
    26 Јануари 2015
    Мислења:
    7
    Допаѓања:
    2
    Никакво жалење. Нема потреба да се нервираш. Запамти ја поговорката "The customer is always right". И така секогаш ќе биде на Fiverr, во 90% од случаите ќе застанат на страната на купувачот. И јас го имам јадено 2-3 пати.

    А не разбирам и зошто се нервираш, кога сакаше да направиш cancel и така, исто ти е. Секако не сакаше да остане нарачката и да ти стави типот 1 ѕвезда? :)

    P.S: Fiverr ја има една од најдобрите Customer Support служби. Фер се и ако добро комуницираш ќе ги исполнат твоите барања (ми тргале fake 1 star ratings, ми одбанирале гигови кои ми ги напраиле denied, etc.).. мада у последно време треба да почекаш за да ти вратат :)
     
  15. AleksandarJ

    AleksandarJ Активен член

    Зачленет:
    18 Април 2014
    Мислења:
    263
    Допаѓања:
    97
    Професија:
    Article writer
    не не, не сакав cancel:) Си ја завршив работата јас. После тоа направив и ревизија по барање на клиентот и ми бараше cancel. Ама нема везе ми пројде лутината:))
     
  16. MindHunter

    MindHunter Активен член

    Зачленет:
    14 Декември 2013
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    28
    Имам мака со негативен 1 , Гигот кај што е поставен негативниот го имам избришано... па сега ме интересира 2 работи.
    1.) Дали ако го замолам клиентот и некако прифати да го тргни, ќе може да го тргни оти помина 1-2 година а и гигот е веќе избришан од мене.
    2.) Да ги барам Фивер, негативниот фидбек е поради тоа што, нарачката ја завршив па му направив испорака, помина време не беше активен и се направи ауто прифатена. После 10 дена, иди и му текна да се направи некоја измена и слично, што ни самиот гиг не го содржеше тоа дека го нудам и слично.. Му го објаснив тоа дека не го содржи гигот и дека времето за модификација помина. (али дека можам да му го направам за Ехтра) И највероватно пошто не сакаше да плати а бараше чуда за 5$ пошто тогаш не ни бев на левел 1, стегна негативно.

    Моментално сум со Левел 2 и 98% поради Негативен 1 ѕвезда, а имам убаво работа... па си викам дека би напредувал уште поубаво со рејтинг 100%..
     
    На bazhee му/ѝ се допаѓа ова.
  17. bazhee

    bazhee Активен член

    Зачленет:
    11 Ноември 2013
    Мислења:
    119
    Допаѓања:
    31
    Ќе унапредуваш и те како со 100% rating. Инаку најдобро решение е да замолиш Support да го средат тоа, има големи шанси да го тргнат и биди искрен со нив објасни им ја ситуацијата и кажи им дека е застарен рејтингот, а гигот избришан.. Имаше една девојка од Support што е задолжена за оваа проблематика мене ми помогна и многу фино се однесуваше за сличен проблем ако ти се падне Support Ticket кај неа ќе поминеш многу брзо :)
     
  18. MindHunter

    MindHunter Активен член

    Зачленет:
    14 Декември 2013
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    28
    И јас сакав да ги барам Фиверр, али си викам да не е клиентот во право пошто бараше Модификација... а јас не му ја направив и му побарав плус $ поради што бараше повеќе работи...
    --- Надополнето, 3 Ноември 2015, Дата на објавување: 3 Ноември 2015 ---
    Од денес кај мене отворам Фивер и гледам многу лоши промени направиле во Buyer Requests
    Имаше да им испраќаш Custom Order сега не може мора да потенцираш со ГИГ (а ако гигот не ти е тоа што го барат, и да знаеш да го направиш џабе од старт купувачот те исфрла од игра, оти чита само наслов на гиг) , а и го намалиле полето за пишување на 500 букви, предходно беше 2000.
     
  19. dastaner

    dastaner Нов член

    Зачленет:
    12 Февруари 2013
    Мислења:
    2
    Допаѓања:
    0
    Момци денеска само што ми стигна ваква порака на маил од стана на фиверр.
    И сеа неможам никако да влезам во акаунтот(ми го избришале), а на акаунтот имав околу 200$ .
    Му се има десено ова на некој друг ?
    дајте некој предлог што да правам.

    Fiverr: Important Information Regarding Your Account
    Hi ***,
    Unfortunately, based on your recent activity, it seems that your account no longer meets the minimal requirements for the Level One status. Therefore, we have removed the Level One badge from your account, along with the features that came with it.

    There is nothing we would like more than to see you succeed on Fiverr, and truly hope that you'll get back in the game soon. For more information, please contact our customer support team here: http://support.fiverr.com.
     
  20. Костур

    Костур Активен член

    Зачленет:
    11 Септември 2012
    Мислења:
    248
    Допаѓања:
    77
    Изгледа не им се свиѓало тоа што си го нудел. За што ти беа гиговите кои ги нудеше?
     

Сподели: