• После 10 години постоење, дојде моментот кога треба да се збогуваме! ИБиз ќе згасне на 1ви ноември 2021.

Fiverr заработка - генерална дискусија

AleksandarJ

Активен член
Зачленет/а
18 април 2014
Мислења
263
Реакции
97
Помош. Имам клиент упорно ми го враќа сработеното на модифицирање иако три пати му менував до сега. Не ме интересира веќе дали ќе ми даде негативен коментар само сакам да го тргнам да не го гледам (не сакам cancel да направам затоа што е добро сработено). што да правам?
 

escape2007

Активен член
Зачленет/а
11 ноември 2013
Мислења
119
Реакции
28
Помош. Имам клиент упорно ми го враќа сработеното на модифицирање иако три пати му менував до сега. Не ме интересира веќе дали ќе ми даде негативен коментар само сакам да го тргнам да не го гледам (не сакам cancel да направам затоа што е добро сработено). што да правам?
Не си го ризикувај рејтингот заради една нарачка, најдобра солуција ти е Mutual Cancellation.. Ако можеш контактирај некој од Support прво дека имаш проблем со купувачот меѓутоа како и во продавниците така и на Fiverr знај дека премногу им даваат да се лигават на купувачите.. Јас би играл со првата опција, ама сепак твое си е
 

Bontino

Член
Зачленет/а
9 јануари 2013
Мислења
46
Реакции
1
Вработен во фирма и земам минимална плата. До колку пари месечно нетреба да пријавувам дополнителен приход од интернет?
 

Goranski

Истакнат член
Зачленет/а
2 април 2013
Мислења
961
Реакции
635
Вработен во фирма и земам минимална плата. До колку пари месечно нетреба да пријавувам дополнителен приход од интернет?
прашај некој сметководител, ја да сам тој со минималната плата, не би пријавувал данок....
 

AleksandarJ

Активен член
Зачленет/а
18 април 2014
Мислења
263
Реакции
97
Не си го ризикувај рејтингот заради една нарачка, најдобра солуција ти е Mutual Cancellation.. Ако можеш контактирај некој од Support прво дека имаш проблем со купувачот меѓутоа како и во продавниците така и на Fiverr знај дека премногу им даваат да се лигават на купувачите.. Јас би играл со првата опција, ама сепак твое си е
Принципи:) И сега он цело време стиска CANCEL ја цело време стискам DECLINE:) Сега ќе им пишам на Fiverr.
 

Костур

Активен член
Зачленет/а
11 септември 2012
Мислења
248
Реакции
76
Принципи:) И сега он цело време стиска CANCEL ја цело време стискам DECLINE:) Сега ќе им пишам на Fiverr.
Мене еден ме удави така и на крај ми даде негативен. Пишав дека е потплатен да дава негативни коментари и ми го избриша лошиот фидбек.
Фивер нејќеше да ми го избрише а јасно пишуваше, ми кажа ако не со овој акаунт со друг ќе ти дадам негативен. На крај поминав без негативен.
 

Bontino

Член
Зачленет/а
9 јануари 2013
Мислења
46
Реакции
1
прашај некој сметководител, ја да сам тој со минималната плата, не би пријавувал данок....
Фала на одговоро[DOUBLEPOST=1445614153,1445614101][/DOUBLEPOST]И уште едно прашање подобро е парите да се вада преку пајпал или фивер пајонер картичка
 

Goranski

Истакнат член
Зачленет/а
2 април 2013
Мислења
961
Реакции
635

КиреКире

Нов член
Зачленет/а
26 јануари 2015
Мислења
7
Реакции
2
Стално имаат багови...ама тоа е. Иначе пред два дена го тргнав гигот што ми беше за Amazon Reviews. Прочитав дека ги банирале профилите што имале такви услуги под притисок на Amazon. Не знам колку е вистина ама зошто да ризикувам?:)
Добра одлука што си го тргнал. Амазон тужеше 1100 sellers на Фајвер .. ова е за тие што не знаат... за тие што знаат извенете:

http://www.geekwire.com/2015/after-...-1000-fiverr-users-over-fake-product-reviews/ (на крај на документот ги има и јузерите, доколку уште имате профил на Фајвер, тогаш ве нема на листата, бидејќи сите што беа на листата им ги банираа профилите)

http://forum.fiverr.com/discussion/amazon-sues-1114-fiverr-sellers/ - дискусија на форумот на фајвер[DOUBLEPOST=1445913425,1445913295][/DOUBLEPOST]
Помош. Имам клиент упорно ми го враќа сработеното на модифицирање иако три пати му менував до сега. Не ме интересира веќе дали ќе ми даде негативен коментар само сакам да го тргнам да не го гледам (не сакам cancel да направам затоа што е добро сработено). што да правам?
Јас би направил Mutual Cancellation > Reason: Buyer Ordered by Mistake
 

AleksandarJ

Активен член
Зачленет/а
18 април 2014
Мислења
263
Реакции
97
Не направив cancel ама од фајвер ми направија. Значи теоретски доволно е купувачот да рече дека не е задоволен и ќе ти направат cancel. какво срање. Многу се изнервирав. Од сега ќе си договорам преку мејл иако никогаш не сум ги заебал фајвер. После 1000+ позитивни рвијуа не ме ни прашуваат туку веднаш во корист на купувачот "пресудуваат".
 

Костур

Активен член
Зачленет/а
11 септември 2012
Мислења
248
Реакции
76
Не направив cancel ама од фајвер ми направија. Значи теоретски доволно е купувачот да рече дека не е задоволен и ќе ти направат cancel. какво срање. Многу се изнервирав. Од сега ќе си договорам преку мејл иако никогаш не сум ги заебал фајвер. После 1000+ позитивни рвијуа не ме ни прашуваат туку веднаш во корист на купувачот "пресудуваат".
Во последно време фивер почнува да станува многу чуден изгледа земаа доста пари и сега прават што сакаат на штета на продавачите.
 

AleksandarJ

Активен член
Зачленет/а
18 април 2014
Мислења
263
Реакции
97
Не знам. За некои работи е супер ама оваа опција им е катастрофа. Треба да пазат барем кога се работи за етаблирани продавачи ама ај. Последниве два месеца ми се зголеми ептен обемот на работа па не можам до толку да се жалам. Како да дозираат на колку луѓе им го поакажуваат твојот гиг според тоа колку сработуваш и со која брзина:)
 

КиреКире

Нов член
Зачленет/а
26 јануари 2015
Мислења
7
Реакции
2
Не направив cancel ама од фајвер ми направија. Значи теоретски доволно е купувачот да рече дека не е задоволен и ќе ти направат cancel. какво срање. Многу се изнервирав. Од сега ќе си договорам преку мејл иако никогаш не сум ги заебал фајвер. После 1000+ позитивни рвијуа не ме ни прашуваат туку веднаш во корист на купувачот "пресудуваат".
Никакво жалење. Нема потреба да се нервираш. Запамти ја поговорката "The customer is always right". И така секогаш ќе биде на Fiverr, во 90% од случаите ќе застанат на страната на купувачот. И јас го имам јадено 2-3 пати.

А не разбирам и зошто се нервираш, кога сакаше да направиш cancel и така, исто ти е. Секако не сакаше да остане нарачката и да ти стави типот 1 ѕвезда? :)

P.S: Fiverr ја има една од најдобрите Customer Support служби. Фер се и ако добро комуницираш ќе ги исполнат твоите барања (ми тргале fake 1 star ratings, ми одбанирале гигови кои ми ги напраиле denied, etc.).. мада у последно време треба да почекаш за да ти вратат :)
 

AleksandarJ

Активен член
Зачленет/а
18 април 2014
Мислења
263
Реакции
97
Никакво жалење. Нема потреба да се нервираш. Запамти ја поговорката "The customer is always right". И така секогаш ќе биде на Fiverr, во 90% од случаите ќе застанат на страната на купувачот. И јас го имам јадено 2-3 пати.

А не разбирам и зошто се нервираш, кога сакаше да направиш cancel и така, исто ти е. Секако не сакаше да остане нарачката и да ти стави типот 1 ѕвезда? :)

P.S: Fiverr ја има една од најдобрите Customer Support служби. Фер се и ако добро комуницираш ќе ги исполнат твоите барања (ми тргале fake 1 star ratings, ми одбанирале гигови кои ми ги напраиле denied, etc.).. мада у последно време треба да почекаш за да ти вратат :)
не не, не сакав cancel:) Си ја завршив работата јас. После тоа направив и ревизија по барање на клиентот и ми бараше cancel. Ама нема везе ми пројде лутината:))
 

MindHunter

Активен член
Зачленет/а
14 декември 2013
Мислења
145
Реакции
28
Имам мака со негативен 1 , Гигот кај што е поставен негативниот го имам избришано... па сега ме интересира 2 работи.
1.) Дали ако го замолам клиентот и некако прифати да го тргни, ќе може да го тргни оти помина 1-2 година а и гигот е веќе избришан од мене.
2.) Да ги барам Фивер, негативниот фидбек е поради тоа што, нарачката ја завршив па му направив испорака, помина време не беше активен и се направи ауто прифатена. После 10 дена, иди и му текна да се направи некоја измена и слично, што ни самиот гиг не го содржеше тоа дека го нудам и слично.. Му го објаснив тоа дека не го содржи гигот и дека времето за модификација помина. (али дека можам да му го направам за Ехтра) И највероватно пошто не сакаше да плати а бараше чуда за 5$ пошто тогаш не ни бев на левел 1, стегна негативно.

Моментално сум со Левел 2 и 98% поради Негативен 1 ѕвезда, а имам убаво работа... па си викам дека би напредувал уште поубаво со рејтинг 100%..
 

escape2007

Активен член
Зачленет/а
11 ноември 2013
Мислења
119
Реакции
28
Имам мака со негативен 1 , Гигот кај што е поставен негативниот го имам избришано... па сега ме интересира 2 работи.
1.) Дали ако го замолам клиентот и некако прифати да го тргни, ќе може да го тргни оти помина 1-2 година а и гигот е веќе избришан од мене.
2.) Да ги барам Фивер, негативниот фидбек е поради тоа што, нарачката ја завршив па му направив испорака, помина време не беше активен и се направи ауто прифатена. После 10 дена, иди и му текна да се направи некоја измена и слично, што ни самиот гиг не го содржеше тоа дека го нудам и слично.. Му го објаснив тоа дека не го содржи гигот и дека времето за модификација помина. (али дека можам да му го направам за Ехтра) И највероватно пошто не сакаше да плати а бараше чуда за 5$ пошто тогаш не ни бев на левел 1, стегна негативно.

Моментално сум со Левел 2 и 98% поради Негативен 1 ѕвезда, а имам убаво работа... па си викам дека би напредувал уште поубаво со рејтинг 100%..
Ќе унапредуваш и те како со 100% rating. Инаку најдобро решение е да замолиш Support да го средат тоа, има големи шанси да го тргнат и биди искрен со нив објасни им ја ситуацијата и кажи им дека е застарен рејтингот, а гигот избришан.. Имаше една девојка од Support што е задолжена за оваа проблематика мене ми помогна и многу фино се однесуваше за сличен проблем ако ти се падне Support Ticket кај неа ќе поминеш многу брзо :)
 

MindHunter

Активен член
Зачленет/а
14 декември 2013
Мислења
145
Реакции
28
Ќе унапредуваш и те како со 100% rating. Инаку најдобро решение е да замолиш Support да го средат тоа, има големи шанси да го тргнат и биди искрен со нив објасни им ја ситуацијата и кажи им дека е застарен рејтингот, а гигот избришан.. Имаше една девојка од Support што е задолжена за оваа проблематика мене ми помогна и многу фино се однесуваше за сличен проблем ако ти се падне Support Ticket кај неа ќе поминеш многу брзо :)
И јас сакав да ги барам Фиверр, али си викам да не е клиентот во право пошто бараше Модификација... а јас не му ја направив и му побарав плус $ поради што бараше повеќе работи...[DOUBLEPOST=1446578812,1446568249][/DOUBLEPOST]Од денес кај мене отворам Фивер и гледам многу лоши промени направиле во Buyer Requests
Имаше да им испраќаш Custom Order сега не може мора да потенцираш со ГИГ (а ако гигот не ти е тоа што го барат, и да знаеш да го направиш џабе од старт купувачот те исфрла од игра, оти чита само наслов на гиг) , а и го намалиле полето за пишување на 500 букви, предходно беше 2000.
 

dastaner

Нов член
Зачленет/а
12 февруари 2013
Мислења
2
Реакции
0
Момци денеска само што ми стигна ваква порака на маил од стана на фиверр.
И сеа неможам никако да влезам во акаунтот(ми го избришале), а на акаунтот имав околу 200$ .
Му се има десено ова на некој друг ?
дајте некој предлог што да правам.

Fiverr: Important Information Regarding Your Account
Hi ***,
Unfortunately, based on your recent activity, it seems that your account no longer meets the minimal requirements for the Level One status. Therefore, we have removed the Level One badge from your account, along with the features that came with it.

There is nothing we would like more than to see you succeed on Fiverr, and truly hope that you'll get back in the game soon. For more information, please contact our customer support team here: http://support.fiverr.com.
 

Костур

Активен член
Зачленет/а
11 септември 2012
Мислења
248
Реакции
76
Момци денеска само што ми стигна ваква порака на маил од стана на фиверр.
И сеа неможам никако да влезам во акаунтот(ми го избришале), а на акаунтот имав околу 200$ .
Му се има десено ова на некој друг ?
дајте некој предлог што да правам.

Fiverr: Important Information Regarding Your Account
Hi ***,
Unfortunately, based on your recent activity, it seems that your account no longer meets the minimal requirements for the Level One status. Therefore, we have removed the Level One badge from your account, along with the features that came with it.

There is nothing we would like more than to see you succeed on Fiverr, and truly hope that you'll get back in the game soon. For more information, please contact our customer support team here: http://support.fiverr.com.
Изгледа не им се свиѓало тоа што си го нудел. За што ти беа гиговите кои ги нудеше?
 
На врв Дно