Периодов facebook направи неколку промени на алгоритамот и се обидува на еден начин да се справи со содржините кои се фејк или имаат кликбејт наслови.
Новина оваа недела е тоа што Facebook оди подалеку и сега покрај борбата со фејк вести, facebook исто така ќе ги казнува и страните кои користат вознемирувачки, малициозни и реклами каде е прикажана голотија а притоа самата страна има малце или нема воопшто содржина [1, 2].
Па така да сите линкови кои ќе бидат објавени на фејсбук а притоа имаат премногу реклами и малце текст ќе имаат многу мал приказ на самиот News Feed и исто така нема да може да се креираат реклами за таа содржина (или домен).
Со последните промени facebook ги таргетира сите “content-recommendation" реклами како што се рекламите на Revcontent, Content.ad, Taboola, Outbrain и други. Па така да овој тип на реклами најчесто поради високата заработка од клик многу често имаат наслови и слики кои се шокатни и привлекуваат големо внимание на посетителите без притоа да се внимава на квалитетот на рекламата и содржината на истата.
Многу често и лажните вести ги има во овој вид реклами како најдобар метод да се дојде до повеќе посети.
Некои од content-recommendation мрежите полека се прилагодуваат со новите промени на facebook како не би изгубиле од профитот кој го прават со пласирање на рекламите па така да на 11.Мај Content.ad имаа известување преку мејл со новите промени на рекламите [слика].
Revcontent веќе ги направија промените но сеуште нема јавно известување на нивниот блог.
Дали има некој погоден од овие промени на Facebook? Споделете ваше искуство.
Други извори:
[DOUBLEPOST=1495106007,1494807542][/DOUBLEPOST][НАДОПОЛНЕТО]: https://newsroom.fb.com/news/2017/05/news-feed-fyi-new-updates-to-reduce-clickbait-headlines/
Новина оваа недела е тоа што Facebook оди подалеку и сега покрај борбата со фејк вести, facebook исто така ќе ги казнува и страните кои користат вознемирувачки, малициозни и реклами каде е прикажана голотија а притоа самата страна има малце или нема воопшто содржина [1, 2].
Па така да сите линкови кои ќе бидат објавени на фејсбук а притоа имаат премногу реклами и малце текст ќе имаат многу мал приказ на самиот News Feed и исто така нема да може да се креираат реклами за таа содржина (или домен).
Со последните промени facebook ги таргетира сите “content-recommendation" реклами како што се рекламите на Revcontent, Content.ad, Taboola, Outbrain и други. Па така да овој тип на реклами најчесто поради високата заработка од клик многу често имаат наслови и слики кои се шокатни и привлекуваат големо внимание на посетителите без притоа да се внимава на квалитетот на рекламата и содржината на истата.
Многу често и лажните вести ги има во овој вид реклами како најдобар метод да се дојде до повеќе посети.

Некои од content-recommendation мрежите полека се прилагодуваат со новите промени на facebook како не би изгубиле од профитот кој го прават со пласирање на рекламите па така да на 11.Мај Content.ad имаа известување преку мејл со новите промени на рекламите [слика].
Revcontent веќе ги направија промените но сеуште нема јавно известување на нивниот блог.
Дали има некој погоден од овие промени на Facebook? Споделете ваше искуство.
Други извори:
Код:
https://techcrunch.com/2017/05/10/facebook-fights-foot-fungus-ads/
http://marketingland.com/facebook-using-ai-penalize-spammy-ad-heavy-websites-214201
http://www.socialmediatoday.com/social-business/facebook-updates-news-feed-combat-low-quality-websites