зависи колку имаш ставено CPC (Cost Per Click)
можеш да видиш колку е најдобро да ставиш ако го искористиш Google Keyword Tool.
го впишуваш клучниот збор во GKT и ќе ти каже одприлика колку се плаќа CPC кај нив.. тоа би ти била ориентација за колку да ставиш во AdCenter.
еве на пример, за клучен збор (Phrase search): computer tricks (од твојот сајт) има 4.400 локални (US) пребарувања и имаш $5.43 CPC (што е изгор скапо)
треба да си најдеш некој асален keyword кој има барем +3.000 локални пребарувања и CPC испод $0.5
тоа зависи и од CPA понудата и што конкретно ќе промовираш.
пошто имаш сајт за компјутери, би требало да промовираш CPA понуда во врска со компјутери.
(не)арно ама.. CPC за computer related keywords е секогаш скапо.
едино.. можеш да направиш варка..
промовираш да речеме "baby diapers"..
го ставаш клучниот збор во насловот, пр. "Looking for baby diapers?"
го ставаш клучниот збор во текстот, пр. "Get a $1500 Baby Diapers and Formula Gift Card with this great offer"
го ставаш уште еднаш и во Visible URL:
www.freebabydiapers.com
вистинскиот URL ќе ти биде:
http://www.computingnetwork.blogspot.com/baby-diapers
значи го имаш клучниот збор во наслов, текст и URL
е кај вистинскиот URL можеш да ставиш redirect кој ќе ги редиректира директно на CPA понудата или пак, landing page кој ќе им направи пред-продажба за понудата) вторава опција ти е подобра, зошто ако на landing page-от го имаш на неколку пати клучниот збор, ќе ти се подобри overall Quality Score на огласот, што ќе значи: плаќаш помалце CPC а си погоре на резултатите од огласите.
само.. знаеш.. цимава работа.. промовираш бебешки пелени, а имаш сајт за компјутери.
ако не те мрзи, испоотвори различни Web 2.0 блогови за различни niche-а (babies, health, fitness, self-help)... и направи еден куп огласи кои ќе носат на соодветниот блог. ќе тестираш и видиш кој од нив ти носи пари за после некое време да удриш акцент на тој оглас, а другите да ги паузираш, да не ги испотрошиш сите пари
